Očitanje taholistića – novosti

Očitavanje taho listića - oznake aktivnosti na skeniranom zapisu

Želimo Vas informirati o novostima u modulu za očitavanje radnih aktivnosti sa skeniranih zapisa tahografskih listića (taholistića)! Od sad, omogućena je dodatna vizualizacija očitanja, a to pojednostavljuje pregled očitanja i može olakšati rad i preglednost samog postupka.

Funkcionalno, nema nikakvih novosti u algoritmima za očitanje – samo kozmetičke promjene.

Preporuka za korištenje listića

Vezano uz očitanje taholistića (skeniranje pojedinačnih ili po dva listića na A4 kao uobičajeni pristup u IB.TAHO sustavu – osigurava kompletnu digitalnu arhivu listića) – ukoliko možete, u radu koristite listiće koji su u središnjem dijelu prazni i ne uključuju pomoćne isprekidane linije i oznake standardnih simbola radnih aktivnosti (vožnja, ostali rad, spremnost i odmor). Taj tip listića omogućava ugodnije očitavanje aktivnosti – za razliku od tih listića, listić na gornjoj slici može prilikom automatskog očitanja uvesti određene pogrešne aktivnosti na mjestima gdje se u području očitanja (između crvene i plave kružnice) pojave simboli ili oštećenja…

Ukoliko kod vas ipak dominiraju takvi (vodite računa da kod sljedeće kupnje uzmete EC4B listiće), “kompliciraniji” listići, postoji rješenje i za to. Osnovna preporuka je postavke vezane uz skeniranje listića podesiti tako da uvedu neke specifičnosti u očitanje i time na poseban način interpretiraju određene situacije. Na primjer:

Postavke očitanja analognih taho listića

Svaki korisnik može prilagoditi postavke svojim potrebama. Na primjerima nekoliko skeniranih listića zaključiti koje postavke daju najbolja automatska očitanja “od prve”…

Postavke automatskog očitanja aktivnosti sa skeniranog zapisa

Okvirna objašnjenja postavki – problem pogrešnih očitanja manifestira se u obliku netočnih očitanja aktivnosti duljine 1-3-4 minute… Korištenjem prikazanih postavki moguće je ugraditi automatske korekcije:

  • aktivnosti od jedne minute poveži s prethodnom – kao što opis postavke govori, sve kratke (1 minuta) aktivnosti se “zanemare” i povežu s prethodno detektiranom aktivnošću
  • poveži s vožnjom ako je uz vožnju – vezano uz prethodnu postavku, kratku aktivnost će vezati uz vožnju
  • ne korigiraj ako je kratka aktivnosti vožnja/odmor – postavke koje će isključiti korekciju ukoliko se radi o “najbitnijim” aktivnostima, tj. vožnji ili odmoru
  • korekcija i za smetnje do N minuta – osim minutnih “smetnji”, primijeniti korekcije i na dulje (2-3-4 minute) aktivnosti

Ponovno, sugestija je isprobati utjecaj postavki na očitanja, na nekoliko testnih listića zaključiti koje postavke rezultiraju najpreciznijim očitanjima…

Novi demo (2016)

Od danas je dostupna nova demonstracijska verzija sustava IB.TAHO. Iako je u proteklom razdoblju implementiran i dio dodatnih funkcionalnosti namijenjenih inspekcijskim službama, taj dio nije dostupan u demo programu! IB.TAHO nudi kompletno rješenje vođenja evidencije radnih aktivnosti mobilnih radnika uz podršku za analogni i digitalni tahograf!

taho2016-splash

Promjene u korisničkom sučelju

Neznatno je izmijenjeno sučelje programa, promijenjene su ikonice u izborniku (slika, Windows 10 OS), a i dodano par bitnih funkcionalnosti, o čemu ste već bili obaviješteni na ovim web stranicama (noćni rad, …). Najuočljivije je i dodavanje uvodne slike s nazivom programa, koja je vidljiva dok čekate učitavanje, a koristi se u inspekcijskoj verziji sustava za autorizaciju korisnika (svaki inspektor u program ulazi svojim korisničkim imenom i lozinkom…). I dalje su podržani operacijski sustavi od Windows XP nadalje (dakle, Vista, Windows 7, 8, 8.1 i najnoviji Windows 10 OS).

Nove ikonice - demo 2016

Preporuka – isprobajte demo bez obveze na kupnju!

Svim zainteresiranim vozačima, autoprijevoznicima i drugim tvrtkama (građevina, komunalne tvrtke, trgovačka društva s vlastitim voznim parkom za prijevoz roba) preporučamo prije kupnje isprobati demo verziju našeg programa i uvjeriti se u jednostavnost korištenja i bogate mogućnosti vođenja evidencije i izrade pratećih dokumenata. Demonstracijska verzija je gotovo potpuno funkcionalna, postoje samo neka ograničenja po pitanju ispisa izvještaja (neka polja se namjerno ne ispisuju ili se ispisuje “DEMO”…) – dakle, omogućava Vam testiranje rada i s analognim tahografima i s digitalnim tahografima!

Za analogni tahograf – skenirajte listić ili više njih, učitajte u program i u par jednostavnih koraka poluautomatski očitajte aktivnosti i ubacite ih u evidenciju!

Za digitalni tahograf – pomoćnim programom IB.TCR očitajte podatke s kartice vozača (dobijete .ddd datoteku), učitajte .ddd datoteku u IB.TAHO i za par sekundi ubacite podatke u evidenciju!

Jedino domaće rješenje

Po tko zna koji puta ponavljamo da se radi o jedinom domaćem (hrvatskom) programskom sustavu ove namjene! Iako na tržištu možete nabaviti različita slična rješenja, nijedno od tih rješenja nije hrvatski proizvod već se radi najčešće o njemačkim (Siemens/VDO), engleskim ili poljskim rješenjima. Naravno da je Vama svejedno, no dobar dio kupaca odabrao nas je baš zbog toga što se radi o autorskom softveru!

I dugoročno najpovoljnija cijena…

Neke od kupaca koji unaprijed planiraju troškove “kupila” je naša cijena – dugoročno, s našim softverom nemate dodatnih troškova – koliko platite prilikom kupnje, toliko je Vaš ukupni trošak! Nema mjesečnih ili godišnjih “usluga” podrške i slično, program je u Vašem trajnom vlasništvu i možete ga koristiti bez ikakvih ograničenja! Provjerite uvjete i cijene!

 

Putni nalozi i lokovožnja

Već godinama, u našoj ponudi je i pomoćni programčić PUTNIK, namijenjen vođenju evidencije putnih naloga i lokovožnje. Radi se o starom, ali provjerenom, rješenju, standardnoj Windows desktop aplikaciji koja omogućava izradu i ispis putnih naloga, pregled i analizu troškova i ispis standardnih obrazaca vezanih uz knjigu putnih naloga odnosno knjigovodstvene potrebe.

Trenutno, postoje dvije inačice programa PUTNIK. Standardna, PUTNIK2 (aktualna inačica 2.31 dostupna je kao Win32 i Win64 aplikacija – dakle, postoji i 32 bitna i 64 bitna verzija programa) omogućava lokalno vođenje evidencije, unutar tvrtke. Radi se o idealnom rješenju za manje tvrtke (profil naših korisnika varira od samostalnih poduzetnika i obrtnika do tvrtki sa stotinjak djelatnika) – cijenom prihvatljivo, trajno rješenje, bez ikakvih ograničenja – nema vremenskih limita korištenja, nema ograničenja na broj korisnika ili vozila, broj naloga ili stavki lokovožnje.
Složenija verzija, PUTNIK3, predstavlja naprednije rješenje – višekorisnički sustav za korištenje unutar lokalne mreže tvrtke – radi se o skupljem i kompleksnijem sustavu – detalje dajemo sukladno zahtjevima potencijalnih kupaca (ukoliko zaključimo da je PUTNIK3 bolje rješenje za tvrtku od “slabijeg” PUTNIK2).

Tijekom listopada 2015., izdana je najnovija inačica, 2.31. u kojoj je provedeno nekoliko bitnih optimizacija (inicijalno popunjavanje baze naloga višestruko ubrzano, baš kao i pregled i analiza evidencije naloga), a i prilagodbe koje su omogućile da se program od sad nudi i u 32 bitnoj i u 64 bitnoj verziji.
Bitno je naglasiti da se radi od 100% kompatibilnim verzijama programa, pa je npr. prelazak na 64 bitni operacijski sustav (i, preporučeno, korištenje 64 bitne (ali, moguće i 32 bitne) verzije programa) trivijalno – svi podaci i pomoćne datoteke su zadržane, jedino se mijenja izvršna datoteka!

Demo verzije programa, uključujući upute za korištenje, dostupne su na sljedećim linkovima:

PUTNIK 2.31, 32 bitWindows x86, 32 bit

PUTNIK 2.31, 64 bitWindows x64, 64 bit

PUTNIK 2.31, Windows x86, 32 bit
PUTNIK 2.31, Windowx x64, 64 bit

Napomena: 32 bitna verzija može se izvršavati kako na starim (Windows XP, Vista) tako i na najnovijim operacijskim sustavima (Windows 7, Windows 8, Windows 10 – 32 i 64 bitne verzije), neovisno o tome radi li se o 32 ili 64 bit OS-ovima! 64 bitna verzija može se izvršavati isključivo na 64 bitnim Windows operacijskim sustavima!

Prodajna cijena je, naprotiv, snižena – na samo 800 kn + PDV.
Obzirom na značajne strukturne promjene, starim korisnicima nadogradnja na 2.31 se nudi po cijeni od 250 kn + PDV.
Kupnjom ili nadogradnjom, dobivate obje verzije, 32 i 64 bit, te koristite po potrebi i željama!

U tijeku je izrada/osvježavanje korisničkih uputa – čim budu dostupne, objavit ćemo ovdje i na službenim stranicama proizvoda (http://www.putninalozi.com)

Licence – evidencija radnih aktivnosti

IB.TAHO se nudi u nekoliko verzija, tipova licenci. Licenca kao pojam ovdje označava verziju/izvedbu programa, obzirom da je softver uvijek otključan za trajno korištenje za sve kupce!

Pojam licence u ovom kontekstu

Kako smo upozoreni od strane savjetnika u Poreznoj upravi, pojam licence se odnosi na pravo korištenja programa i u pravilu je vremenski ograničen. Kako Vas ne bi naveli na krivi “trag”, moramo razjasniti pojmove vezano uz “licenciranje”.

U našim cjenicima i zapisima koristimo pojam licenca, no isti se ne odnosi na taj pravni pojam koji neizbježno uključuje i ograničeno trajanje licence. Vezano uz sustav IB.TAHO, sve licence, odnosno svi kupljeni programi, se mogu trajno koristiti bez ikakvih vremenskih ograničenja! Dakle, pojam licence kod nas u stvari ima ekvivalent pojmu program, softver ili programski paket. Vi kupujete program, dobijete instalaciju i instalirate program na svoje računalo. Od tog trenutka program i svi podaci koje njime generirate su Vaši i možete ih trajno koristiti!

Različite verzije i izvedbe programa (“licenci”)

Za samostalne autoprijevoznike i one najmanje (2+2, 3+3 – dva ili tri vozila, dva ili tri vozača) nudimo posebne tipove licenci, sa ograničenjima na broj vozila i vozača prema potrebama autoprijevoznika. Iako osobno ne volim takav način ograničavanja softvera, to je bilo jedino rješenje za smanjenje cijene i ponudu doista najpovoljnije moguće varijante softvera.

Funkcije podržane u svim verzijama programa

Sve licence odnosno verzije ili izvedbe sustava IB.TAHO podržavaju:

  • rad s analognim tahografima – očitavanje skeniranih listića (pojedinačno ili dva listića na A4 skenu)
  • rad s digitalnim tahografima – očitavanje kartica vozača čitačima pametnih kartica (eng. smartcard reader)
  • vizualizaciju zapisa s digitalnih tahografa (ne nudimo uređaje za čitanje) – nakon što vam u radionici ili korištenjem uređaja te namjene za vozilo zatreba analiza tzv. VU .ddd datoteke (VU = eng. Vehicle Unit), IB.TAHO u svim licencama može učitati takvu datoteku, prikazati vam podatke u čitljivom obliku + omogućiti snimanje u .XLS datoteku za daljnju obradu ili pregled
  • neograničena izrada Potvrda o aktivnostima (nekad zvano AETR potvrda)
  • podrška za sve države u regiji – Potvrde prilagođene propisanim obrascima (RH, BiH, SRB, SI, MN)
  • mogućnost paralelnog vođenja službene (konačne, nakon unosa aktivnosti, preciznost na razini minute) i neslužbene (radne, npr. izdavanje Potvrde o aktivnosti unaprijed jer je vozaču nužna u vozilu…) evidencije Potvrda
  • analiza radnih aktivnosti vozača, detekcija ključnih prekršaja i odstupanja od propisa
  • razni oblici izvješća i pregleda podataka – tablično, dijagrami, kalendarski pregled, analiza po vozilima i vozačima

Dakle, koju god licencu kupili, ove mogućnosti su sadržane u programu! Nema dodatnih troškova i dokupa npr. rada s digitalnim tahografima i slično.

 

Osnovne verzije programskog sustava (preporuka)

Osim spomenutih, jeftinih i ograničenih licenci za najmanje autoprijevoznike, nude se dva osnova tipa licenci:

  • Standard – namijenjeno svim tvrtkama s većim brojem vozila i vozača – evidencija unutar jedne tvrtke
    • neograničen broj vozila i vozača u evidenciji
    • neograničen broj evidencijskih stavki
    • besplatni IB.TCR programčić za skidanje podataka s digitalnih kartica vozača (sadržan u svim licencama) – neograničena primjena, kopiranje na druga računala…

 

  • Ultra – za tvrtke koje se uslužno bave vođenjem evidencije – rad s neograničenim brojem tvrtki
    • idealno za tvrtke koje nude uslugu vođenja evidencije
    • neograničen broj vozila i vozača, uz grupiranje/podjelu po tvrtkama za koje voze
    • neograničen broj tvrtki i drugih evidencijskih stavki
    • brzi pregled evidencije i filtriranje po tvrtkama
    • grupni izvještaji po tvrtkama (npr. ispis evidencije za sve vozače određene tvrtke…)
    • osim besplatnog IB.TCR, uključuje i jednu licencu IB.TCR Pro komercijalnog programčića za skidanje podataka s kartica vozača (za više računala potrebno dokupiti licence, cijene od 200 kn po računalu…)

 

Par sitnih promjena…

Promjene u programskom sustavu

Na zamolbu naših novih korisnika iz BiH, odrađeno par sitnih izmjena u IB.TAHO.

  • Polja za unos OIB (hrvatski OIB je standardno 11 znakova) – isključena ograničenja na broj znakova kako bi se adekvatno moglo popuniti i drugim tipovima podataka (npr. 13 znakova u BiH… ograničenje postavljeno na 20 znakova).
  • Vozila u evidenciji – nekoliko novih “vrsta vozila” – nije bitan podatak jer se ne koristi nigdje osim u pregledu evidencije vozila… npr. autodizalica, cisterna, kiper… (dosad samo kamion, autobus, osobno vozilo i priključno vozilo – sad malo detaljnija razrada teretnih vozila).
  • Uključen novi algoritam za analizu prekršaja (još uvijek u radnoj verziji, nije u potpunosti dovršen (vjerojatno do jeseni), ali funkcionalno identičan starom) – korisnicima se preporuča uključivanje tog algoritma, te provjeru na par primjera iz prakse – ukoliko se rezultati pokažu identičnim (a gotovo sigurno da hoće), za uštedu vremena se preporuča korištenje novog algoritma. Znatno brže od starih!

Prilagodbe na zahtjev kupaca?

Ukoliko ste korisnik/kupac našeg softvera za vođenje evidencije radnih aktivnosti vozača i rad s tahografima, IB.TAHO, a imate neke posebne potrebe za dodatnih funkcionalnostima, javite se!

Od Vas očekujemo okvirnu specifikaciju potrebnih funkcija – npr. primjer nekog obrasca, ili primjer sadržaja neke tablice koju želite da formiramo… Temeljem te informacije procijenit ćemo vrijeme i troškove razvoja i implementacije traženih funkcija! Ako se radi o posebno zanimljivim i korisnim funkcionalnostima, možete očekivati i besplatno dodavanje istih – naravno, i svi drugi kupci od toga će imati korist!

Evidencija za samostalne autoprijevoznike

Od 15.07.2015. u ponudu uvrštavamo novu inačicu evidencijskog programa IB.TAHO – 1+1 – namijenjeno isključivo samostalnim autoprijevoznicima (jedno vozilo, jedan vozač). Uključuje, osim tog limita da se radi o samo jednom vozaču i vozilu, sve druge funkcionalnosti sustava IB.TAHO!

png-tahograf-pojedinacni-izvjestaj

  • podrška za analogni i digitalni tahograf
  • očitavanje skeniranih listića (analogni tahograf)
  • skidanje podataka s kartica vozača + digitalni potpis i bilježenje vremena preuzimanja na karticu (TCR.Pro)
  • spojena evidencija aktivnosti – digitalni + analogni tahograf
  • analiza prekršaja i izrada izvještaja/upozorenja za vozače
  • izrada tabličnih i grafičkih izvještaja – razni oblici pregleda (kalendarski pregled, pregled po danima…)
  • ispis propisanih izvještaja + ispis pomoćnih izvještaja za internu upotrebu
  • izrada Potvrda o aktivnostima za dane kad ne vozite (uz podršku za paralelnu službenu i neslužbenu evidenciju)

Povoljnija cijena za samostalne autoprijevoznike

Cijena programa za samostalne autoprijevoznike je samo 1400 kn + PDV. Nema skrivenih troškova i godišnjih naknada – jednom platite, trajno koristite! Cijena se odnosi na program/licencu koja radi na jednom računalu.

Potvrda o aktivnostima – Windows app

Windows aplikacija za izradu i vođenje evidencije Potvrda o aktivnostima (AETR potvrde) – rješenje za one koji pokušavaju riješiti tu problematiku, a nisu zadovoljni dostupnim online rješenjima (ne žele dijeliti podatke i slati ih na Internet, žele bazu podataka unutar tvrtke i slično). Podržani svi Windows operacijski sustavi.
Program EVAK (EVidencija AKtivnosti) je namijenjen svim tvrtkama koje se bave cestovnim prijevozom robe i putnika te samim time prema novim zakonskim odredbama moraju voditi evidenciju AETR Potvrda o aktivnostima vozača za razdoblje dok ne upravljaju vozilima prema Uredbi EZ 561/2006 (prvobitno propisano Pravilnikom NN 43/09, kasnije i Pravilnikom NN 83/13).

 

EVAK omogućava vođenje evidencije djelatnika te brzu i jednostavnu izradu i ispis potvrda o aktivnostima vozača. Za razliku od ostalih dostupnih rješenja na tržištu koji omogućavaju isključivo jednokratni ispis te snimanje u datoteke bez automatskog arhiviranja, program evidentira sve potvrde u računalu, omogućuje pretraživanje i dohvat na zahtjev. Potvrde se evidentiraju i lako su pretražive – moguć je pregled svih potvrda za određeno razdoblje, pregled i filtriranje prema vrstama aktivnosti, te pregled prema vozačima. Evidenciju je moguće, kao i potvrde, ispisati na pisač, u obliku preglednog izvještaja.

Cilj je bio stvoriti jednostavno i prije svega svima dostupno rješenje (cijena programa je minimalna i neznatna u odnosu već na najniže iznose propisanih kazni za tvrtke i vozače koji ne vode evidenciju).

Ispunjava se tiskanim latinskim slovima i potpisuje prije polaska! (Prema nekim informacijama tiskana slova u napucima za popunjavanje znače mehanički ili računalno ispisano, ne rukom!) Ispisuje se i potvrđuje u dva primjerka – jedan mora biti kod vozača a drugi u uredu tvrtke! Potvrdu obavezno čuvati sa originalnim zapisima tahografskog uređaja! KRIVI NAVODI PREDSTAVLJAJU PREKRŠAJ!

Podržani obrasci Potvrda:

  • “nova”, jednojezična potvrda na hrvatskom jeziku (HR)
  • “stara”, trojezična potvrda (hrvatski, engleski, francuski) (HR)
  • obrazac – Potrdilo o (SLO)
  • obrazac – Potvrda o odsustvovanju (SRB), latinična
  • obrazac – Potvrda o aktivnosima (BiH)
  • obrazac – Potvrda o odsustvovanju (MN – Crna Gora)

Za korištenje sustava preporuča se Windows XP, Vista ili Windows 7/8/10. Program radi i na starijim Windows operacijskim sustavima. Omogućen je mrežni višekorisnički rad – za mrežni rad potrebno je kupiti licencu za svako računalo koje se koristi!

Dokumentacija – upute ( PDF – 919 kB)

  • evidencija djelatnika
    • unos svih podataka o djelatniku i automatsko popunjavanje
    • osobna iskaznica, vozačka dozvola, putovnica
    • datum rođenja, zaposlenje u tvrtci…
  • brza automatizirana izrada i evidencija potvrda o aktivnostima vozača
  • standardne aktivnosti (prema Pravilniku)
    • bio na bolovanju
    • bio na godišnjem odmoru
    • ostali izostanci
    • upravljao vozilom izuzetim iz primjene Uredbe 561 AETR
    • obavljao druge poslove osim upravljanja vozilom
    • bio na raspolaganju
  • ispis potvrda o aktivnostima vozača na pisač
  • vođenje evidencije
    • pregled po razdoblju
    • filtriranje po djelatnicima
    • ispis izvještaja
    • modifikacije potvrda
  • brzo popunjavanje obrasca potvrde prema predlošcima
  • potpuni računalni ispis obrasca i svih zahtijevanih podataka
    • uključujući mjesto i datum potpisivanja (moguće isključiti po želji)

Službene stranice programa EVAK su dostupne ovdje.

Besplatni pomoćni programi

Na ovoj stranici omogućeno je preuzimanje besplatnih programa koji su namijenjeni autoprijevoznicima. Besplatni program znači da program možete koristiti bez naknade i bez ikakvih ograničenja! Oba programa su vezana uz evidenciju aktivnosti vozača.

IB.TCR omogućava čitanje i pohranu podataka s digitalnih kartica vozača korištenjem običnih smartcard čitača.

IB.ATR omogućava analizu i obradu skeniranih tahografskih listića i provođenje postupka “digitalizacije” – rezultat je tablični prikaz radnih aktivnosti tijekom dana koji je moguće prebaciti u druge programe za obradu (npr. Excel, OpenOffice Calc, SoftMaker Office PlanMaker… – copy/paste princip prijenosa). Moguće je istovremeno očitati 2 listića po A4 slikovnom zapisu (skenirani A4 list). ovo je nekakva promjena

Programe je moguće preuzeti pojedinačno ili u kompletu na donjim linkovima. Upute za korištenje oba programa (uključene u instalacijske programe) je moguće pročitati ovdje.

INSTALACIJSKI PAKETI ZA BESPLATNE PROIZVODE

  • IB.TCR+IB.ATR – komplet, uključuje oba programa i upute – preuzmi (3.36MB)
  • IB.ATR – program za analizu tahografskih listića + primjer – preuzmi (3.10MB)
  • IB.TCR – program za čitanje kartica vozača smartcard čitače – preuzmi (2.82MB)
  • IB.ATR 1.3 (nakon instalacije prethodne verzije – samo novi ATR.EXE) – preuzmi (1.1MB)

[notice]NAKON INSTALACIJE, ZA PREUZIMANJE DOSTUPNA NOVA VERZIJA – IB.ATR 1.3 S ISPRAVLJENIM UOČENIM POGREŠKAMA I DODATNIM OPCIJAMA ISPRAVLJANA OČITANJA LISTIĆA! TAKOĐER, IB.ATR 1.3 NUDI MOGUĆNOST OČITAVANJA I DETEKCIJE DVA TAHOLISTIĆA NA JEDNOM A4 SKENIRANOM LISTU! (13.02.2011.) NOVU VERZIJU PREUZETI I KOPIRATI NA MJESTO STAROG ATR.EXE PROGRAMA![/notice]

PRIMJER KORISNIČKOG SUČELJA IB.ATR

IB.ATR čitanje tahografskih listića skeniranih prikaz sučelja

Vidi se učitani skenirani zapis (bmp ili jpeg slika) tahografskog listića. Automatski se određuju pozicija središta i parametri bitni za očitanje aktivnosti. Korisnik samostalno podešava početno vrijeme (00:00) na listiću (za slučaj različite orijentacije skeniranog zapisa) i u stvarnom vremenu dobiva podatke o aktivnostima vozača. Podatke je moguće pohraniti u tekstualne datoteke ili preko međuspremnika (clipboarda) prebaciti u druge programe za obradu podataka. INTER-BIZ će podržati direktno prebacivanje podataka u IB.ERS i IB.TAHO profesionalne sustave namijenjene autoprijevoznicima.

IB.ATR 1.3 sučelje

Verzija IB.ATR 1.3 nudi mogućnost očitavanja slikovnih zapisa koji sadrže dva taholistića (jedan ispod drugog na A4 listu) – program automatski pronalazi listiće i nudi izbor listića za očitanje. Modificirani su algoritmi za pronalaženje listića, kao i algoritam za određivanje orijentacije listića (preciznije očitavanje, iako i dalje može biti pogrešaka u rangu nekoliko minuta).

Obračun radnog vremena vozača temeljem radnih aktivnosti

Prema informacijama koje povratno dobivamo od naših kupaca, većina ih za izradu izvještaja o radu vozača koristi detaljne obrasce koje program može generirati za svakog vozača, a koji sadrže informacije o dnevnim aktivnostima, uz razradu i detalje o ukupnom radu, noćnom radu, prijeđenim kilometrima i slično (slike u nastavku). Kod pregleda podataka po vozačima postoji nekoliko vrsti tabličnih izvještaja – pregled prema unosima (npr. ukoliko je za istog vozača u jednom danu dio aktivnosti evidentiran preko listića, a dio preko kartice, ili je unos vezan uz više listića i slično), sumarni pregled prema danima, te sumarni pregled prema danu, uz dodatno sumiranje radnih aktivnosti po tjednima.

png-tahograf-tjedno-sumarno

Izvještaj o aktivnostima, sumarno po tjednima

Više →

Udaljena podrška za korisnike sustava IB.TAHO

Instalacija sustava IB.TAHO, osim našeg programskog rješenja za evidenciju radnih aktivnosti i rad s digitalnim i analognim tahografima uključuje pomoćni program TCR (TachoCardReaderkoji koristite za čitanje i preuzimanje podataka s kartica vozača, te licencirani TeamViewer QuickSupport modul kojim realiziramo udaljenu podršku korisnicima, na zahtjev.

Alat za udaljenu podršku dostupan je i u demo instalaciji sustava IB.TAHO, a isto tako ga je moguće i preuzeti kao neovisno program s našeg weba. Cilj je jasan – u situacijama kada (i ako) kao korisnici naiđete na neke probleme ili nejasnoće, dovoljno je pokrenuti program za udaljenu podršku i kontaktirati nas e-mailom ili telefonski kako bi s naše strane odradili podršku i osigurali vam nastavak rada i razješenje dilema u najkraćem mogućem roku.

Sučelje QuickSupport programa prikazuje slika…

tahograf quicksupport teamviewer licenca

Udaljena podrška kao sastavni dio paketa IB.TAHO

Dva su načina kako odrađujemo podršku:

  1. Aktivirate QuickSupport, ostavite uključeno i javite nam ID i lozinku (varijanta kad niste uz računalo ili imate drugog posla)
  2. Aktivirate QuickSupport, javite da ste spojeni (javite ID ako je potrebno, najčešće ga mi već imamo) i pričekajte da se spojimo (kontrolni program će od Vas zatražiti dopuštenje da se spojimo)

Nakon toga, telefonski ili još bolje tekstualnim chat-om integriranim u TeamViewer opisujete (i pokazujete na ekranu ako želite) problem… Većinu stvari odmah rješavamo, a ako se radi o nečem složenijem, samostalno tražimo rješenje (odspojeni) i kad zaključimo o čemu je stvar javljamo se i dajemo obrazloženje i potrebne korekcije…

[message type=”info”]Usluga udaljene podrške je u pravilu besplatna za sve korisnike i kupce naših licenci, dok se kod demo korisnika najčešće radi o “prezentaciji uživo” kojom se pokazuju najbitnije funkcionalnosti i načini korištenja našeg evidencijskog sustava! U posebnim situacijama može doći do naplate – npr. problemi sa računalom, oštećena baza podataka ili slični kvarovi…[/message]